koszonto

Felhívások, tájékoztatók PDF Nyomtat Email
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Dabasi Járási Hivatal Okmányirodájában 2014 októberében az ügyfélfogadás az alábbiak szerint módosul:  

2014. október 10-én, pénteken, az ügyfélfogadási idő 16 óráig tart,
2014. október 18-án, szombaton, az ügyfélfogadási idő 15 óráig tart.
2014. október 23-án, csütörtökön, nemzeti ünnep – zárva.
2014. október 24-én, pénteken - zárva.
 
Pest Megyei Kormányhivatal Dabasi Járási Hivatal Dabasi Kirendeltség PDF Nyomtat Email

Járási Hivatalhoz tartozó települések:
BUGYI, DABAS, HERNÁD, INÁRCS, KAKUCS, ÖRKÉNY, PUSZTAVACS, TÁBORFALVA, TATÁRSZENTGYÖRGY, ÚJHARTYÁN, ÚJLENGYEL

A Hivatal elérhetőségei: ( vagy ide kattintva)

Cím:
2371 Dabas,
Szent János út 120-122.
GoogleMap
Telefonszám: 06 (29) 564-200
Fax: 06 (29) 564-208
e-mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javascriptet.
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/hirdetmenyek/dabasi-jarasi-hivatal-okmanyirodai-osztaly
Ügyfélszolgálat: Általános információ: 06 (29) 564-200
Általános információ és időpontfoglalás: 06 (29) 564-211
Irodavezető: 06 (29) 564-203
Járműigazgatási ügyek: 06 (29) 564-214, 06 (29) 564-205, 06 (29) 564-206, 06 (29) 564-207
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek: 06 (29) 564-206
Útlevél, személyi igazolvány, vezetői engedély, parkolási igazolvány, lakcímváltozás és lakcímigazolvány ügyek: 06 (29) 564-213, 06 (29) 564-212, 06 (29) 564-200
Kezelt ügytipusok:
Interneten is
kezdeményezhető
ügytipusok:
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
Járműigazgatási ügyek
Lakcímigazolvány ügyek
Lakcímváltozási ügyek
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
Személyi igazolvány ügyek
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu
Vezetői engedély ügyek
Ügyfélfogadási idő / Nyitva tartási idő: H: 8:00 - 20:00
K: 8:00 - 20:00
Sz: 8:00 - 20:00
Cs: 8:00 - 20:00
P: 8:00 - 20:00
Információk: Előzetes időpontfoglalás a 06 (29) 564-211 -es telefonszámon.
Illetékfizetéssel kapcsolatos
információk:
Illetékfieztésre a legközelebbi postán /Dabas, Szent J. u. 120-122/, postazárás után bankkártyás fizetésre van lehetőség. Posta nyitvatartása Hétfő: 8-18, Kedd 8-14, SZ-Cs-P 8-16 óra

Az ügyintéző az illeték befizetését követően, soron kívül fogadja az ügyfelet.
 
Információk, letöltések PDF Nyomtat Email

Letölthető nyomtatványaink, tájékoztatóink:

Az egységes és mindig aktuális információk és nyomtatványok elérhetősége miatt, ezentúl az ügyintézéshez szükséges aktuális információk és letölthető formanyomtatványok a KEK KH weboldalának alábbi menüpontjai alatt érhetőek el:

ÜGYINTÉZÉS NYOMTATVÁNYAI

ÜGYFÉLKAPU

OKMÁNYIRODAI INFORMÁCIÓ

A honlap  bal oldalán az ügyintézés fül alatt találhatóak az okmányiroda faladat- és hatásközébe tartozó ügyekről információk,fontos tudnivalók az ügyfelek részére.